czwartek, 21 marca 2013

Słowa wstępne

Hej wszystkim:)

Postanowiłam storzyć tego bloga... W sumie to chyba z nudów :)
Chciałam opisywać tu każdy swój dzień. Coś w formie pamiętnika.
Nie wiem jednak czy uda mi się to zrobić.

Może zaczne od przedstawienia się. Mam na imie Ania (imie z bierzmowania), mam prawie 19 lat i jestem cholernym leniem. Lubie grać na gitarze, śpiewać <chociaż tragicznie mi to wychodzi, wg nie mam do tego talentu> i rysować. Kupiłam nawet sobie zeszyt z "czystymi" kartkami, ale jakoś wyszło, że zamiast sama rysować to odbijałam wszystko przez okno, chociaz jest przełom ostatnio narysowalam 3 rysunki sama, moze je pozniej dodam:)

Aktualnie mieszkam w internacie i musze przyznać, że jest zajebiaszcie^_^ Chociaż jest 1 opiekunka, która mnie wkurza. Zawsze wszystko chce wiedzieć, grzebie wszystkim po szafkach i obgaduje i to niezle.
Ostatnio była niezła akcja z gaśnicą< chociaż to było wredna i to dosłowanie>. Najstarszy koleś z internatu, uważa się tu za Pana, którego trzeba słuchać. Ostatnio zużytkował gaśnice w pokoju twz "kotów" i cały pokój był siwy. Tego się wg wysprzątać nie dało.

Narazie to tyle:) Piszcie w komentarzach co lubicie robić, czym sie interesujecie:) możecie mi też przeslać swoje blogii:) chętnie poczytam:)

PS: za wszystkie błędy serdecznie przepraszam, ale nie korzystam z mojego laptopa tylko kolegii i błędy mi się nie podkreślają.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, a błędami się nie przejmuj ja też robię :) Myślę że jutro też oś fajnego napiszesz !

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah zapowiada się ciekawie.!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w prowadzeniu bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy napiszesz coś więcej ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią poczytam.
    Tutaj mój adres:
    http://www.wyszukajbloga.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń