wtorek, 26 marca 2013

Jeden z Najgorszych dniiiiiiii


Hej wszystkim...

Dziś miałam egzamin na prawko i znów nie zdałam. Myślałam, że w końcu mi się uda, jednak coś nie wyszło.

Jednak takiej babki na egzaminie nic nie pobije. Pomyliła sobie hamulec z gazem i wjechała do rowu <zatrzymała się na siatce>. Zgarnęła ze sobą pachołki i zabezpieczenia. Z auta się kopciło tak, że masakra. Jakbyście widzieli egzaminatora jak leciał za tym autem to byście padli ze śmiechu. Wszyscy robili zdjęcia. Na miejscu tej babki to bym miała traumę do końca życia i nie wsiadłabym do samochodu za kierownicę.
Najlepsi byli jednak egzaminatorzy, zawsze byli tacy posępni z grobowymi minami, a jak zobaczyli auto w rowie to robili zdjęcia sobie z nim i się śmiali, to był najśmieszniejszy widok na świecie.

Jak wróciłam do internatu to siostra z koleżankom kupiły mi milkę toffi<mniam kocham ją> na pocieszenie:)

Ostatnio pisałyśmy, że zrobiłyśmy akcje "zemsta". Niestety jak weszłam do pokoju to te  idiotki zemściły się i rozjebały mi cały pokój. myślałam, że je zabije.

Do tego jeszcze mnie choroba wzięła. Zgroza jakaś.


2 komentarze:

  1. hahaha fajnie to musiało wyglądać.! Za następnym razem zdasz.! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno ci się uda i zdasz! powodzenia :)

    zapraszam do siebie

    http://ada-adusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń